• +30 210 80 56 856

Reporter

Reporter.gr - Eιδήσεις, Οικονομία, Επιχειρήσεις, Χρηματιστήριο, Ναυτιλία
  1. H θερινή ραστώνη κυριαρχεί στις χρηματιστηριακές συναλλαγές

    H θερινή ραστώνη κυριαρχεί στις χρηματιστηριακές συναλλαγές

    Δεν υπάρχουν περιθώρια αντίδρασης στη χρηματιστηριακή αγορά όσο η αξία συναλλαγών δεν υφίσταται. Το φετεινό χρηματιστηριακό καλοκαίρι εξελίσσεται με αργούς βασανιστικούς ρυθμούς γιατί δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον. Επί της ουσίας οι ξένοι επενδυτές προσπαθούν να αντιληφθούν εάν πράγματι η χώρα θα εισέλθει σε προεκλογική περίοδο από τον Σεπτέμβριο γεγονός που θα σημάνει το <πάγωμα> των μεταρρυθμίσεων. 

    • χρηματιστηριακή συνεδρίαση
    • Καμμένος: Αντιπαθώ τον Γιούνκερ, αλλά άδικη η επίθεση που δέχεται

      Καμμένος: Αντιπαθώ τον Γιούνκερ, αλλά άδικη η επίθεση που δέχεται

      Προς υπεράσπιση του προέδρου της Κομισιόν, για τα σχόλια που δέχτηκε για την εικόνα του στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ, έσπευσε ο Πάνος Καμμένος, δηλώνοντας ότι ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ είχε σοβαρό πρόβλημα υγείας.

       

      • Πάνος Καμμένος
      • Ζαν Κλόντ Γιούνκερ
      • Τραμπ: Το ΝΑΤΟ είναι τώρα δυνατό και πλούσιο

        Τραμπ: Το ΝΑΤΟ είναι τώρα δυνατό και πλούσιο

        Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έγραψε σήμερα στο Twitter, ότι η διάσκεψη του ΝΑΤΟ στην οποία κι έλαβε μέρος την προηγούμενη εβδομάδα, ήταν μία επιτυχία, που δεν παρουσιάστηκε σωστά από τα περισσότερα ΜΜΕ.

        • ΝΑΤΟ
        • Ντόναλντ Τραμπ
        • ΑΣΕΠ 7Κ/2018: Τα έξι μυστικά για την πρόσληψη

          ΑΣΕΠ 7Κ/2018: Τα έξι μυστικά για την πρόσληψη

          Ολοκληρώνεται την Τρίτη 17 Ιουλίου (2 το μεσημέρι) η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων για τις 158 μόνιμες θέσεις στον ΔΕΔΔΗΕ (7Κ/2018).

          • ΑΣΕΠ
          • ΟΑΕΔ: Νέο επίδομα σε επαγγελματίες

            ΟΑΕΔ: Νέο επίδομα σε επαγγελματίες

            Με απόφαση που υπογράφηκε από το υπ. Εργασίας, δίνεται για πρώτη φορά δυνατότητα λήψης βοηθήματος ανεργίας σε αυτοαπασχολούμενους (δικηγόρους, γιατρούς, μηχανικούς) του τέως ΕΤΑΑ.

             

            • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
            • ΟΑΕΔ
            • Φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ:Στα ύψη οι πωλήσεις και τα κέρδη

              Φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ:Στα ύψη οι πωλήσεις και τα κέρδη

              Όλο και ψηλότερα τοποθετεί τον πήχη καθημερινά η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, παίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην εγχώρια αγορά στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού αλλά και σημειώνοντας αξιοσημείωτη επιτυχία σε διεθνές επίπεδο.

              • φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ
              • Χήτος ΑΒΕΕ
              • Οριακές μεταβολές στις ευρωαγορές- Το βλέμμα στα εταιρικά αποτελέσματα

                Οριακές μεταβολές στις ευρωαγορές- Το βλέμμα στα εταιρικά αποτελέσματα

                Οριακές μεταβολές πραγματοποιοιύν οι δείκτες στις ευρωαγορές καθώς οι επενδυτές εστιάζουν στις ανακοινώσεις εταιρικών αποτελεσμάτων, ενώ παράλληλα στρέφουν το βλέμμα στην επικείμενη συνάντηση του Αμερικανού προέδρου Τραμπ με τον Ρώσο πρόεδρο Πούτιν στο Ελσίνκι.

                 

                • ΕΥΡΩΑΓΟΡΕΣ
                • Κλείνουν σήμερα οι δρόμοι γύρω από το Καλλιμάρμαρο

                  Κλείνουν σήμερα οι δρόμοι γύρω από το Καλλιμάρμαρο

                  Κλειστή για τα οχήματα θα είναι το σήμερα το απόγευμα η περιοχή γύρω από το Καλλιμάρμαρο Στάδιο, όπου εμφανίζονται οι Scorpions.

                  • ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ
                  • Scorpions
                  • Σε νέες ναυπηγήσεις επενδύουν οι Έλληνες εφοπλιστές το 2018

                    Σε νέες ναυπηγήσεις επενδύουν οι Έλληνες εφοπλιστές το 2018

                    Έμφαση στην ανανέωση του στόλου τους δίνουν οι Έλληνες εφοπλιστές το πρώτο εξάμηνο του 2018 καθώς τα 2/3 των επενδύσεών του πάνε σε ναυπηγήσεις.

                    • εφοπλιστές
                    • ΝΑΥΠΗΓΗΣΕΙΣ
                    • Ποιο είναι το missing link μιας σωστά στοχευόμενης διαφήμισης και μιας όχι

                      Ποιο είναι το missing link μιας σωστά στοχευόμενης διαφήμισης και μιας όχι

                      Σήμερα, για τους σύγχρονους καταναλωτές, ακόμα και μια σοφιστικέ διαφήμιση μπορεί να είναι βαρετή όταν επικοινωνείτε σε λάθος τηλεοπτικό χρόνο. Η διαπίστωση αυτή, αναλύεται από τον Augustine Fou, σε άρθρο του στο marketing journal, και εντοπίζει τις παραμέτρους αυτές που αδυνατούν να παραδώσουν το σωστό μήνυμα- τη σωστή στιγμή- στο στοχευόμενο κοινό του προϊόντος η υπηρεσίας, που απευθύνονται.


                    Λεωφ. Κηφισίας 166, Μαρούσι
                    +30 210 80 56 859
                    • Greek (GR)
                    • English (UK)